25 yaşında 102 kiloyum ve 8 aydır evliyim diyet yapıyorum ve 16 yaşındayken kist ameliyatı olmuştum yumurtaliklarimda dermoid ve müsinöz kist vardı sonra yine sağ tarafimda tekrarladı ve vajinismusum bu arada doktor vajinismus yenip hamile kal doğumunda kisti de alırız dedi ve 14 cmlik kistten rahmime yapışık iken hamile kaldığımı öğrendim bugün
Beta hcg 330 ve 1-2 haftalikmis
Sizde böyle durumlar yaşayıp hamile kaldınız mı 🥹 çok tuhaf hissediyorum bugün öğrendim