garipbiranne İki gündür sağ gogsumun altı kaburgam çok ağrıyor 27 haftalık hamileyim daha önce yaşayan oldumu lütfen yardımcı olun normal mi bıçak saplanır gibi ağrısı
aleyflx garipbiranne şuan aynı durumdayız ilk gebeliğimdede olmuştu bu 2. Ve yani 17. Haftalığım nefesimi kesiyor kramp giriyor kemikler iç içe geciyor sanki sırt taraf yan taraf bide göğüs kafesimin altı aynı anda. Eğilip giriyorum resmen
garipbiranne aleyflx aynı dediğiniz gibi bendede aynısı var içe batıyor eğilip kalkınca uzaninca ağrısı çok oluyor yürüyünce inşallah en kısa zamanda geçer ikimizinde ağrısı
aleyflx garipbiranne amin cnm az önce geçti bendede derin nefes alinca özellikle tetikliyordu ağrı tam nerde anlayamiyorumda ama sağda safra kısmında gibi
garipbiranne aleyflx benimde tam böyle kaburga tarafında ağrı ve içe batıyor değişik bir ağrı ya çözemedim