aleyna123f 2 gün önce beta verdim 88 çıktı son adet tarihim 10 şubat 21 şubatta da birlikteliğimiz oldu neye göre hesaplanıyor yani şuan kaç haftalıktır bebek ne zaman doktor randevusu almalıyım beta çünkü çok yüksek değil
beraydogru aleyna123f yaklaşık 4 haftalık oluyor son regl tarihinizden tespit edebilirsiniz internette hesaplama araçları mevcut tarihleri girdiğinizde net günü hesaplıyor😊
yarenurh aleyna123f beta değeriniz kişisel oluyor tabii ki herkesin ki farklı benim adet günümden 4 gün önce 213 tü yükseleceğini varsayarak gel dedi 5. Haftamda
ikincianalik Gün aşırı beta yı takip edip beta 1000 üzeri oldupunda gidebilirsiniz..hafta ız da ilişki tarihinden ziyade son adet tarihinize Göre hesaplanır
aleyna123f ikincianalik beraydogru adet gecikmem den 2 gün sonra kan verdim sizce değer düşük mü 88 normal mi bazı kişiler düşük gibi dedi
beraydogru aleyna123f kimseye takılmayın bu konuda 2 gün arayla tekrar kan verin herkesin yükselme oranı fatklı olur geç döllenme vs de olabilir sadece 2 gün arasında %60 artış bekleniyor ben reglimin ilk geciktiği gün baktırdım 120 çıktı 3 gün sonra 500 çıktı 5+2 de keseyi gördüm 🤗
aleyna123f yarenurh bende 6. Haftada gideyim diyorum 26 şubatta en azından herşey netleşmiş olur muhtemelen çok fazla düşünmek beta vermek istemiyorum çok etkileniyorum daha önce 2 aylık bebeğimin kalbi durdu doğuma 2 hafta kala da başka bir bebeğimin kalbi durdu sürekli beta vermek beni tetikliyor
yarenurh aleyna123f ister istemez kafana takılacaktır bişeyler önüne geçemiyoruz maalesef ama sürecine güven keyifli vakit geçirmeye bak rabbim hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah
esra8samet benimde son adet tarihim 10 şubat birlikteliğim 14 şubatta oldu 11 martta betam 10000 çıktı
yarenurh esra8samet ayyy ne güzel kalp atışını falan duyabildin mi keseni gördün mü ne güzel değerin olmuş