hab1be Ben bugün tam 34 haftalık oldum henüz doktorum nts bağlamadı hiç bahsetmedi bile ne normal mi daha var mı bağlanmama bilmiyorum sizin nasıl oldu ne zaman bağlandınız kasılmalar olması mı gerekiyor var yada yok benim mi söylemem gerekiyor
Bebekkuzu hab1be bana öncesinde 32-33 de hatırlat demişti ben de 32 de gidince hatırlattım bagladılar çıkmadı bir sey
Rumsamut hab1be 34 de başladım ben 36. haftada ve sonra her hafta gireceğim bizim hastanede sistem böyle
ilkannelik1 hab1be bende sert oluyor bazen bebek demiştim 29. haftada girdirmişti doktora göre değişiyor sanırım
hab1be buse2507 sancım yok ama bir kere regl ağrısı gibi oldu çok kısa sürdü ilk hamileliğim olduğu içinde sancı nasıl oluyor anlayamıyorum