priencessgirlmom olmuyor sorun hallediyorlar onu benim de ilk hamileligim de 38. Haftama kadar aynı sorun vardı 2 tane kardiyoloji doktoruna gittim hepsi aynı şeyi söyledi 140 oluyordu benim ki hareket halinde dinlemince 120 düşünün yani 🙂 sıkıntı olmadı sezaryen.oldum doğumdan 3 4 gün sonra geçti gitti size de geçmiş olsun çok