hurremintorunu behiyearslan bende burda bekliyim 12. Haftada gidicem biraz erken olsa da öğrenenler var diye duydum 12. Haftada. İlk gebeliğimde 14. Haftada öğrenmiştim ben bu arada
arzucagil behiyearslan 12.haftamda gittim net değil bayramdan sonra gel dedi çok ümitlenmiştim kesin öğrenirim diye düşünüyordum ama malesef olmadı.instada bakıyorum bi doktor 11 hatta 10. Haftada bile yüzde yüz kız erkek söylüuor
mervekalkann behiyearslan özele de gittim devlete de 21+2 de öğrendim :) pozisyona bağlı şans işi biraz.
edanur3734 aleyflx bana 12. haftanda gel cinsiyetine bakalım dedi ama belli olurmuki 12 de cok kesin konusuyo doktor anlamadım bende heveslenmemeye çalısıyorum
hurremintorunu aleyflx ay hadi bakalım bende baramdan sonra gidicem 12+3 de giderim büyük ihtimalle özele gidicem inşallah bise de söyler