Sofita bizde aynı durumdayız biz 8 günlüğüz. Zar zor uyandırıyorum uyanmadığında ben ağlamaya başlıyorum 😞 Ama geçecek bu günler inşallah. Bende uyanmadığında şırıngayla vermeye çalışıyorum. Çocuklar haklı uyuyarak büyüyecekler ama bu streste beni bitirdi. Bendede mama hipp var. 😞