par Kızlar selam, ben şu an 37 haftalık hamileyim. Bebeğimin kafası 2 hafta önden gidiyor. Yani 39 hafta çıkıyor. Bu şekilde olup normal doğum yapan var mı aranızda acaba?
par sarilale123 teşekkür ederim. Benim doktorum 39. Haftaya gelirsem kafasıda 41.hafta olursa normal olmaz falan diyor üzüldüm açıkçası
lfkfkdk Ben de 35 haftadayım kafası 37 hafta uyumlu çıktı doktorum genetik olabileceğini bir sıkıntı olmadığını söyledi normal doğum için de engel olmadığını söyledi
par lfkfkdk evet benimde genetik dedi ama sezaryani önerdi normal istiyorsan deneriz dedi ama çıkmayabilir zorlanır bebek dedi
lfkfkdk par risk almamak için öyle demiştir benim doktorum çok sezeryan yanlısı değil sorun olur mu normal doğum için diye sorduğumda daha büyük gözüken haftayı bilr sorunsuz yaptık sıkıntı olmaz dedi 🤷🏼♀️