Ve inanın gece ağrım var diye acile gittim direk açılma var mı diye elle muayene edildim şuan onun ağrısını ve pişmanlığını yaşıyorum. Tekrar bakmak istediklerinde ağlayıp yaptırmadım. Nişan yok su gelmemiş kanama yok bağırtarak ebe muayene etti bilseydim böyle muayene edildiğini asla yaptırmazdım 😢