blblk OGTT 75-120dk 109 OGTT 75 - 60 dk 149 OGTT 75 -0 dk 91 çıkmış Şekerim var mı yok mu anlayamadım bilgisi olan bakabilir mi kızlar
blblk ozklay bebeğin suyu çok fazlaymış detaylı ultrasona girdim sorun çıkmadı şeker de yoksa bu su neden fazladır ki aklım karıştı iyice 🤦♀️
ozklay blblk Benim de suyum fazlaydı, amniyosentez yaptılar şeker yüklemesi de yaptır dediler yaptırmadım. Şimdi normale dönmüş her kontrolde suyu normal diyorlar. Normale döner Allah’ın izniyle
blblk ozklay ay inşallah iki gün önce kontrol de doktorum suyu çok fazla bebek de fazla büyümeye başlamış 2 hafta ilerde şuan dikkat et dedi beni de korkuttu
ozklay blblk Gün de çok fazla su içiyorsan azalt, meyveyi azalt, şekerli yiyeceklerden uzak dur. Allah kolaylık versin. Canını da sıkma kötü bir şey yok 🤍
beyzzsenturkkk blblk havuç tüketme çok yükseltiyor suyu doktor bana meyveyi karbonhidrat seker hamur işi herşeyi yasakladı şekerim yok suyum fazla otla etle besleniceksin dedi