Mervekaram22 Isimsiz6 kendini tam açıklayıcı bir şekilde ifade eder misin ? Çünkü 😏 ne dediğin anlaşılmıyor
Isimsiz6 beyzzsenturkkk ya tesekkur ederim bende biraz tedirgin oldum genelde 6cı ay gıbı olunuyor dıyorlarda