yesildenizz6 Kızlar 31+2 deyizzz canım bugün karışık pizza çekti kendim yapacağım içinde azıcık da olsa birkaç dilim sucuk ve sosis eklemeyi düşünüyorum vicdan rahatlatmaya geldim ahah😂 caiz midirrr 😂
beyzzsenturkkk yesildenizz6 ya siz hiç mi bişey yemiyosunuz nolucak herşeyi yiyorum tüketiyorum çiğ şeyler hariç normalde de yiyemem de onun dısında yiyorum yani bu kadar kasmayın kendinizi yiyin zaten bunların normal zamanda da fazlası zarar yediğimiz hiç bişey ultra sağlıklı organik değil
[silindi] yesildenizz6 danet temiz diye duydum içini rahatlatıcaksa onu al bari 😂😂 valla geçen bende yedim eşim yiyodu canım çekti napim 😅
Fizikcifizik yesildenizz6 mantar eklerseniz cok daha iyi olur. İnce kesin zaten pizza yüksek derecede pişiyor bisi olmaz insaallah. Dun bende yedim ama sebzeli tercih ettim