Kızlar merhaba, 22 ocakta rutin kontrol için gittiğimde 12 haftalık bebeğimin 10 haftalıkken kalbinin durduğunu öğrendik ve kürtaj oldum. Kürtaj kanamam 23 gün civarı sürdü , kürtaj sonrası 41. Günde adet oldum yani 5 martta. İlk gebeliğimdi. Doktor patalojı temiz çıktı , 2. Hamılelığinde kontrol amaçlı kan sulandırıcı kullanırsın dedi. Farklı bir test vs. Yapılmadı sebebi de belirsiz. İlk gebelikte oluyor çoğu kişide dedi. 2. Adetimde kan değerleri için kontrole gıdıcem ve sonrasında tekrar deneyeceğim. Bu şekilde olup 2. Si sağlıklı olan var mı tekrar olur diye çok korkuyorum . Bana 2 kez regl gördükten sonra denersin demişti rahmin toparlanması için. Ve kaç ay sonra hamile kaldınız kürtaj sonrası?