38 haftalık hamileyim ve normal doğum istiyorum ama korkum çok fazla yüksek doktor bunun için kontrol etti her hangi bir sıkıntı olmadan normal doğum yapabilirsin çok müsaitsin dedi ama kendini daha buna hazırlamamışsın dedi kontrol esnasında ağladım çünkü bana yardımcı olur musunuz bu konuda psikolojik olarak hazırlanmak istiyorum doğumu da özelde yapacağım