Kızlar 7 Mart cumartesi günü bi kanamam oldu hemen acile gittik acilde beklerken baktım kahve lekeye döndü kadın doğum uzmanı düşük tehlikesi var dedi Progestan verdi düzenli kullanıyorum 3 gün önce özele gittim kontrole doktor kesenin etrafında kanama alanı yok dedi bebeği de keseyi de gördü
Ama geçen haftadan beri leke devam ediyor bazen çoğalıyor korkuyorum şuan da biraz fazla leke geliyor bunlar normal mi 😕🥺