sakelzeynep Kızlar adetime 6 gün var dayanamadım idrar testi yaptım ilk 5 dk birşey yoktur 6. Dk da gölge belirdi 13. Dk da gözle görünur oldu çok silik biliyorum ama sizce bu kuruma çizgisimidir yoksa umudum var mı aşırı stres oldum bekleyecektim ama dayanamadim şimdi işin içinden çıkamıyorum dertleşme ihtiyaçi duyuyorum yakın zamanda kürtaj oldum bu sebebden aileme açılmak istemedim netleşmeden bu arada pazartesi yada salı günü tekrar test yapicam
egeemomms sakelzeynep kürtaj ne zaman oldunuz acaba bende yakın zamanda kürtaj oldum 1 adet görmeyi bekliyorum. Yani en iyisi kan vermek canım öyle daha netleşir🌸
sakelzeynep sakelzeynep bebegimle_ben amin amin 3 gün sonra tekrar yapicam zaten varsa daha hızlı koyulaşır
sakelzeynep egeemomms çok geçmiş olsun 5 ay oldu 4 aydır deniyorum olmuyor bu ay bekliyorum ama erkek test yapınca kafam karşıtı keşke yapmasaydim zaten 6 gün sonra belli olucakti olup olmadığı ama işte insan isteyince dayanamıyor
arn711_ Evet var bende adete 1 hafta kala yapmıştım silik çıktı kan verdim 56yla hamile olduğumu öğrendim
sakelzeynep arn711_ ayy ne güzel ya benim 6 da da gölge görüp 13. Dk da gözle görülür hale gelmesi kafamı karıştırdı herkes ilk 5 dk önemli gerisi kuruma diyor
beyzaygun Ben de gördüm de silik çizgiyi ama keşke kendinizi bu kadar yıpratmasanız adetinize bir gün kala ya da adetiniz geçtikten sonra yapsanız
sakelzeynep beyzaygun bu ay kesin kararlıydım erken yapmayacağım diye ama beynimin içi sürekli test yap test yap diye konuşuyor meraktan sanki o yüzden erken yaptım kürtajdan sonra her ay olur umudu ile baktım bu yüzden yıpratıyorum yanlış biliyorum