adinsmom2 elif_ozgr keseye göre yorumlanmaz kim yorumlarsa saçmalıyo derim tamamen usgye bakan doktorun promt açısıyla alakalı kesenin şekli daha belli olmaz 12.haftadan sonra nubdan bakılabilir
user99 elif_ozgr kese de henüz bebek oluşmamış nasıl yapılacak bu tahmin keseye göre tahmin diye bir şeyi burda duydum ilk defa bu arada doktorun usg cihazını hangi şekilde tuttuğuyla değişir kesenin şekli
adinsmom2 user99 aynen bi tutturmuşlar kese yamuk erkek kese top erkek diye of cidden tek tahmin nuba göre yapılabilir o da genital türberküle göre yapılır gözüküyorsa nubu omurga sanıyor çoğu ona göre yorum yapıyor çoğu usg de genital tüberkül belli bile değil asla
elif_ozgr user99 bu röntgen görüntüsünü aldığımız gün iki farklı hekim ve cihazda (her şeyin yolunda gittiğinden emin olmak için) kalp atışı da dinledik 🙏🏻 bebek oluşmamış dediğiniz için belirtmek istedim
user99 adinsmom2 gerçekten benim gibi düşünen birini buldum sonunda çok gıcık oluyorum yazıyor oraya 4 haftalık cinsiyet ne daha tomurcuğu oluşmamış ne cinsiyeti 😂
elif_ozgr adinsmom2 Kimse yüzde yüz tahmin edin diye bir şey demedi, bebeğinin kalp atışlarını duymuş heyecanlı bir anneyim ve burada paylaştım. Bilimsel olmayan hiç bir şey benim için net değil zaten. Yine de eşsiz bilgileriniz için teşekkürler. 🙏🏻
adinsmom2 elif_ozgr yok hayır yorumum size değil sizi çok iyi anlıyorum gerçekten 🥹 yanlış anlaşıldıysam özür dilerim🤍