bingulhilal08 Kızlar 39+0 haftalığım sancımın gelmesini bekliyorum ve aşırı derecede kötü bi gribe yakalandım nasıl geçirebilirim ya doğumda çok rezil olurum diye korkuyorum
busra4646 bingulhilal08 acile gidin antibiyotik falan verir serum takar ama bende bi ise yaramamisti üç haftadır hala çekiyorum belki size faydası olur