Hanımlar Zeynep kamil talipliyim kaşıntım olduğu için Salı günü test verdim Kolestaz olmuşum ilk gebeliğimde de olmuştum ama özelde doğum yapmıştım son dakka öğrenmiştim Kolestaz olduğumu bebeğin kalbi yavaşladı diye acil sezeryan yapmışlardı şimdi yine yüksek çıkmış sonucum 35+3 üm doktora randevu aldım Salı günü gidicem kontrole sizce doğumumu erken mi yapar Kolestaz olup kaçıncı haftada doğum yaptınız acaba