2 gün önce akıntım vardı peceteye silince kanama vardi adetimde gecti diye kan verim dedim bisey cikmadi dün adet oldum disardaydim eve geldim camasirima biraz gecmisti sonra ped koydum peceye silincede vardi neyse çoğalır dedim akşama biraz çoğalır gibi oldu sabah kalktım hicbisey yok şuanda da yok ilk defa boyle oluyor bilgisi olan var mı