15+0 haftalık hamileyken doktora gittim ultrasonda bakarken kafasını ölçtü ultrason cihazı otomatik olarak hesaplama yaptı 14+3 yazdı ölçümün yanına. Daha sonra vücudunu ölçtü makine ölçümün yanına 14+6 yazdı. Ama genel olarak en üstte 15+0 yazıyordu yani olan haftam. Bu ölçümleri otomatik olarak ultrason makinesi düşük hafta hesaplayınca üzüldüm acaba iyi gelişmiyor mu diye ama doktorum bu konuyla alakalı hiçbir şey demedi bir sorundan bahsetmedi. Ben kendim gördüğüm için endişelendim sizce bu farklar normal mi bilginiz var mı