Arkadaşlar merhaba fikre ihtiyacım var umarım gören olur🙏🏼
10+5 teyim geçen ay kadın doğum bir ay sonra gel dedi ikili tarama test zamanımda gelmiş olucak bu ay, ikili tarama testine randevu aldım ama kadın doğumla ikisine aynı anda vermiyor ilk ikili testi yaptırıp kadın doğuma öyle gitsem sorun olur mu sizce bilen birisi var mı 🙏🏼