Saree_ pıhtılaşma yok canım 1. hamileliğimde varis oluşumu başlamıştı 2.doğum sonrası doktor ameliyat olamam gerektiğini kaçak olduğunu söylemişti tabi çocuklar küçük vs nasıl olcak diye düşünürken hep kendimi erteledim aradan 10 sene geçti artık çok fazla ilerledi varis çorabı vs fayda etmiyordu çok ağrılarım oluyordu doktor hemen acil yatış verdi 1 sene önce ameliyat oldum komple sol bacağımda toplar damarımı aldılar 16 yerden kesi yapıldı bacağım haritaya döndü resmen ama sonrasında çok rahatladım şimdi aynı sorun sağ bacağımda var aşırı ağrı yapıyor hamileleiklerimde ayaklarım çok şişer ondan dolayı kan sulandırıcı kullanmak zorunda kalıyorum doğum sonrasındada bi süre kullanmaya devam diyorum kanama işe rahatlıyorum şişliklerim iniyor sonrasında