Bebeğin gelişimi kilosu iyi ama bi hafta önce gittiğimde bahsetmemişti bu hafta suyu ciddi oranda azalmış dedi . Bebek büyüdükçe suyun azalması normal diye biliyorum ama doktorun yarın nst için pazartesi tekrar kontrol için çağırması korkuttu beni moralimi bozdu günde onlarca hasta gören bi doktor ve bulunduğum şehirde tercih edilen bi doktor . Bilmiyorum yaklaşımı normal mi sizce yoksa ben mi abartıyorum