merve_tp Kızlar arkadaşım göğüs pompası, emzik ve biberon gibi şeyleri doğurduktan sonra alırsın diyor. Belki sağmana gerek kalmayacak diyor. Fikriniz nedir? Ayrıca var mı doğurduktan sonra al dedikleriniz?
Bumah merve_tp ben gögüs pompası almamıştım ama sütüm az vardı sağmam gerekiyordu bi telaş olmuştum aslında hemen aldım ama nedense panik yapmıştım bence bu duruma düşme al yanında dursun biberonda mama verdik ilk 3 gün hünde 2 defa bence aşırı lazımdı emzik hakkında bişey diyemiycem
dilaradoyan merve_tp bazen gerçekten gerekmeyebiliyor. İlk kızımda çok gerekmişti örneğin ikinci kızımda kullanmadım bile. Bütçeniz ve stres seviyenize göre karar verin bence. Uygun şeylerde değiller yani. Son dakika olursa çok stres olurum bütçede ayırabilirim şu an derseniz alın tedbiren kalsın. Ama lazım olursa alırız derseniz almanız şart değil dediğim gibi sürece göre değişebiliyor
semahayall merve_tp ne desem bilemedim , bende almamıştım sağma makinesini ama erken doğum yaptım gerekti gittik aldık , biberon ve emziği öncesinden almıştım ki zaten biberon da gerekti
merve_tp Bumah hmm ben de alayım diyorum ama hiç kullanmadım diyen vardı. Peki eller serbest mi daha iyi?
Bumah merve_tp canısı ben eşimi yollamıştım almaya hiçde araştırmamıştım lazım olmaz diye düşünüyodum çünkü o sormuş e bebekte bunu önermiş kız bunu almış ama benim işimi çok gördü eller serbest falan hiç bilmiyorum
erikarpuz merve_tp hepsi de doğumdan sonra alınabilir ayrıca mama silikon uç göğüs kalkanı gümüş kapak ihtiyaca bağlı olarak temin edilebilir hatta emzik bile ilk zamanlar zaten verilmemeli meme reddi yapabilir
3kedili2bebekli merve_tp evet aslında doğru diyor çünkü çok kolay her yerde bulunabilir şeyler bana e bebek falan çok yakın eczanelerde de bulunuyor doğumdan sonra aldım hatta erken doğurdum hastanede aldırdım hemen eşime orda temizlediler başladım sagmaya bunda hiç emzik biberon almayacağım çünkü tek bebek risk yok emzirmeyi de biliyorum ondan pek gerek olmaz bir şeye düşünüyorum
bsrbrkysr184_ merve_tp sağma gerekirse hastane veriyorlar ilk etapta istersen ama sonrası için şart biberon verine de biberon kaşık alabilirsin ilk zaman için ama biberon alırsan bi zararı olmaz durarar bi köşede ek gıdaya fln da kullanırsın
damlasv merve_tp bütçeniz varsa alın mutlaka yeni doğa yapmış bir kadına stres olacak şeyler ihtiyaç halinde
aysgl330633 merve_tp bende öyle düşünüyorum emzik ve sağma makinesi sonra alınabilir ama biberon alınmalı kullanmasan bile ileride su içerken yine lazım olacak bişey hani durumunuzu da bilemem ama masraf edin de sonra gerek kalmazsa diye düşündüm