Selam anneler buraya doğum hikayemi yazmak çok duygusal hamilikte burda doğum hikayelerini okuyup acaba nasıl olucak diye düşünüyordum şimdi yazmak nasip oldu çok şükür kısa ve gerçekçi anlatım 40+3 gece 12 de hafif kasık ağrısı vardı asla tahmin etmezdim doğum sancısı olduğunu gece 3 kadar devam etti artık oturamyinca tamam dedim geliyor hastaneye gittik 4 santim açıklık varmış sancılarım başladı başda çok normaldi sancılar adet ağrısı gibi ama zaman geçtikçe yerimde duramıyordum nstye bağladılar dayanamadım kaç defa ayağa kalktık bağlıyken 4 gibi suyum geldi ve ben sancidan artık duramıyordum açıklık 6 santim olmuştu yalvardım sezeryana alın diye yolun yarısını geçtin almayız dediler sancı çektikce eşimin yardımıyla plates topunda bı kaç hareket yaptık 5 veya 6 sıcak suya girdim eşim masaj yaptı sırtıma artık ıkınma hissi gelince çatala aldılar size tavsiyem o an ne kadar ağrınız olursa olsun ebeleri dinleyin artık bittim tükendim dedim anda son iki ıkınmayla oğlum 10.40 kucagimdaydi çok şükür kavuştuk rabbim bütün hamilelere kolaylık versin inşallah uzun oldu sormak istediğiniz yeri sorabilirsiniz