kvsr1603 ikizannesiiiiiiii evet ben yaptım yediklerime dikkat ettim çokça hareket etmeye çalıştım kilo almadım bebeğimde hiç suyu kilosu fazla çıkmadı 39+5 de 2900 doğdu
saadet2308 bntn bende burda bekliyim gecen hafta doktora gittim doktor bebeğin suyu biraz fazla dedi şekerden süphelendi evde ölçüm yapıyorm ama hep yüksek 🥹🥹
kvsr1603 Melisssa3 evet tabiki ama şu var çok hareket ettim çok spor yaptım bunun etkisini çok gördüm yemekten sonra asla oturmayın yürüyüş yapın