Ben de doğum sırasında cok panik ve stres yapmıştım, hemşireler erkekti bir de kızdılar bana çocuğu strese sokacaksın biraz sakin ol diye. Epidural yaptılar, bir ara sakinleştirici falan dediler sonrası yok bende onun etkisiyle mi sakinleştim ne oldu ameliyat sırasında doktora sadece çok susadım, çok açım hadi bitirin artık demiştim. Ameliyat 1 saat sürdü ama sanki girmemle çıkmam bir olmuş gibi hissettim.