BurcuAdak sancın gelmese yada suni sancı işe yaramasa da hiç üzülme sezaryen doğum hiç öyle korkulacak bir şey değil ben oldum 9 ay geçti bile üstünden unuttum gitti tabii normal bana göre daha iyi bende olmak isterdim ama açılmam olmadı bebek kanala girdiği halde hayırlısı olsun inşallah