25 haftalık hamileyim bebeğimin alışverişini nerdeyse tamamladım ama halen ismine karar veremedim ya
Kız çocuk isim önerisine açığım , evet Benımde aklımda bir kaç isim var ama benım söylediğim isimleride eşim beğenmiyor açıkçası biz birazda popüler kültürün kölesi olmak istemiyoruz şimdiki isimlerin çöpü evet çok güzel çoğu ise çok anlamsız geliyor bana
Eşim yılkardır bir kızmız olsun adını Ada koyarız diyordu ben ise hep. Parla ,incilay, Alara, isimlerinde kaldım şuanda karar veremiyorum yardımmm