rvsss inşallah gerek kalmaz benim gecesinde nişanım gelmişti hafif ağrım vardı belimde sabah da kontrolüm vardı bekledim iyi olduğum için kontrole gittiğimde 3 cm açıklık var dedi doktor ama sancım yine azdı ve bebeğin suyu az olduğu için daha fazla beklemedik suni aldım 3-4 saat içinde doğumum oldu gönlünüzle göre olur herşey umarım sağlıkla kucağınıza alın❤️