esme3066 Arkadaşlar doğumum yaklaşıyor. Doktor kontrolüne gitmeden sağlık ocağında test yaptırdım. Test sonucuma göre crp 19. Ben kendimi iyi hissediyorum. Sizce neden böyle? Normal mi
Semilk05 esme3066 benim crp 30 çıkmıştı 1 ay önce bi tane suya katılan ilaç verdi toz idrar yolu enfeksiyonu için ama bende de hiç belirti yoktu onu içtim üstünden zaman geçti 2 hafta Bidaha bakıldı idrar normale döndü
ghostty esme3066 vücudunuzda enfeksıyon var. Ben influenza olmuştum crp m 23 çıkmıştı. Doktorunuza söyleyin isterseniz 🙏🏻
klncbebek esme3066 geçen hafta benimde değerim 20 çıkmıştı grip gibiydim dpktoruma dediğimde hamilelikte normal karşılarız çok önemli değil dedi🤷
tugcelice07 esme3066 idrar da enfeksiyon çıkıyor antibiyotik kullanıyorum ama yine düşmüyor artık kullanmayacağımı söyledim belirli seviyeye ye çıkmadığı sürece sorun yok
buketdeniz19 esme3066 benimde hamileliğin başlarında 13 çıkmıştı doktor ilaca gerek yok bol su iç idrarı sakın tutma demişti idrarı tutunca bakteri yayılıyormuş suyla da attım hiç ilaç içmedim vermedi de zaten