anapanda12 Ben ilk gebeliğimi 22 haftada rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim. Şimdi ikinciye hamileyim. (21+1) 17 haftada serklaj oldum. Benim gibi serklaj geçmişi olanlarınız varsa hikayesini anlatabilir mi? Kendimle aynı kaderi paylaşmış olanları dinlemek istiyorum ki içim accık rahat olsun 🤗
Yaren66 anapanda12 canım benimde iki tane kaybım var serklaj yapıldı 12 haftalıkken şuan 21 haftalığın sürekli yatarak geçiyor