Dün gece lekelenme şeklinde kan gelince acile gittim. Bebeğin geç döllenendiğini düşünüyorum doktor ultrason ve alttan muayene yaptı keseyi gördü ama kalp atışını göremedi. Ya çok küçük beş küsür haftalık ya da boş gebelikse diye çok üzüldüm, ilk hamileliğim ikinci ihtimali düşününce ciğerim yanıyor😢 Ben 7+2 sanıyordum ama beş küsür haftalıkmış daha. İlaç verdi perşembe günü tekrar kalp atışlarını duyabilmek için başka bir hastaneye gideceğim. Böyle bir durum yaşayan oldu mu sizlerden de? Lütfen bir dahaki kontrolde kalp atışlarını duyabilmemiz için bana da dua eder misiniz?