Sevgiiss Kızlar saçlarımın arası beyaz , artık çok rahatsız olmaya başladım . 33 hafta olmak üzereyim ne önerirsiniz yani hangi boya olmalı . Bitkisel falan diyorlar bu bitkisel boyalar hangisi oluyor boyayanlar bana yardımcı olabilir mi
irmairma Sevgiiss doktorum kesinlikle yasaklamıştı bana saç boyasını o kadar çok beyazım var ki benim de yapcak birşey yok boyatmayacağım
sirius8 Sevgiiss merhaba 2 gün önce boyadım kendime geldim resmen 🥰 aynalara bile küsmüştüm yani psikolojim düZeldi ya. Doktoruma sordum boyayabilirsin sadece açıcı v.b. Maddeler kullanma dedi bende zaten koyu renk boyuyorum. Gratisten green therapy markalı boyadan aldım yarım saat beklettim. İçeriği doğal içerikli kokusuz zaten ama camları kapıları her yeri açıp havalandırıp yaptım yine de 26 haftalığım bu arada şuan
ghostty Sevgiiss kaç tane kuaföre sordum. Bitkisel boya diye bir şey yok. Diğer türlü saç rengi nasıl değişsin vs dediler. Doktorum izin verdi ama ben de doğuma kadar boyatmamayı düşünüyorum🥲
ylnydgd Sevgiiss 15. Ve 37. Haftada kuaförümde boyattım ben. 1 aylık kızım bir sorun da yaşamadık :) beyaz saç psikolojik olarak insanı kötü etkiliyor gerçekten
bbekman_ Bende aynı durumdayım ama gebeliğin daha cok başındayım güvendiğin bir kuaföre gitmeni tavsiye ederim cunku okuduğum bi yazıya göre boyanın saçında kalma süresinin bile bi onemi varmış. Hem kuaförler iceriklerinede hakim olduğu icin daha iyi yönlendirir.
Elatalay ghostty banada doktorum.oyle dedi bitkisel dogal boyaysa nasil yillarca raflarda kalabiliyo dedi
AuraMomB Benim doktorum green therapy markasını önerdi 20.haftada boyadım. Diğer boyalar gibi tabiki kalıcı değil ama 10 haftada anca aktı diyebilirim içeriğini araştırabilirsin amonyak bulunmamaktadır kokusu rahatsız edici değil
Sevgiiss AuraMomB çok teşekkür ederim ben zaten saçımın renginde bi boyuyordum 6-7 ay boyamıyordum, dediğin yeterli olur bana
irmairma Sevgiiss hamileliğim boyunca önermedi ne de olsa kimyasal diye bitkisel miş falan güvenemedim
ghostty Elatalay öyle malesef doğru. Yani direkt kuaförler de böyle söylüyor en başından beri. Kimisi de para kazanmak için doğal diyor. Kişinin inisiyatifine kalmış bu durum.
Elatalay ghostty biz dayanirizda insanlarin ayy saclarn ne kadar beyazlamis demesi beni rahatsiz ediyo