berfinbicer canım çok saol doktora geçiş yaptım 2 muayne 2 kontrol oldum haftada tekrar kontrol var artık sıklaşır Nst falan daha sık gideceğim mecburen riskli grupta olduğum için 15-20 günde bir gel dedi Veyis bey o şekilde ilerliyorum bilgin için çok çok saol ♥️♥️♥️sağlıkla kucağına al insaLalah sen kaç haftalık oldun biz bugün 32 olduk