baharli
baharli loboquick aldım daha kullanmadım oruçtayız diye sık ilişki olmadığı için zaten enfeksiyon varmış doktor ilaç yazdı bir ay onları kullanıp ovulasyon testine başlayacağım doktor adetliyken tekrar gel dedi 18 Mart adetim ama hep geciktiği için bakalım bu ay ilaçlarla düzene girer mi inşallah hiç adet olmam da o çift çizgiyi bende görürüm olursam da ovülasyon testime başlayacağım