suhedaadsz ben geceleri çok hissediyorum gün içinde de ara ara 26 haftaya girdim bugün 20 den beri hissediyorum bu son haftada sanki döndürüyor kendisini karnımın ortasında ani gerilme hissediyorum bir kaç sn sürüp düzeliyor sanki dönüyor sırtını yada kafasını falan yaslıyor yada geriliyor anlam veremedim
Amaher bebek farklı kuzenimin hamileliği de çok sakindi bebeği pek hareket etmezdi hatta bi ara kalbi durdu sandı doktorlar heyet falan toplandı zorla hareket ettirdiler anne karnında bebeğe ödümüz kopmuştı yani o an sonda doğdu 5. Ayına girecek pek hareketli bebek değil ama benim bebeğim anne karnında bile çok hareketli geliyor bana sonrasında bilemicem hiç
Sizin bebeğinizde ya çok uslu yada üşengeç 😂😂 kuzenim kendi bebeğine üşengeç diyor hep