Benim bir kızım var, 2.5 senedir bizimle. Eşim de ben de ona kelimenin tam anlamıyla âşığız aşık♥️♥️ koynumuzda yatar, eve geç gelsek özler bizi, ilgimize çok alışık annesininn canıı aşkı bebeği••
Çok tedirgin oluyorum bebek geldiğinde ister istemez onun pabucunu dama atarsak diye 🥹 gözlerim doluyor düşününce bile. aslaa böyle hi şey yapmam diyorum şuan tabi ki ama bilemiyorum da nasıl bi dönem geçireceğimm.
Yakın zamanda bebişi olan kedi annelerii benim içimi rahtlatır mı acabaa🤭