Şubat’ta doğum kontrol hapı kullanmayı bırakmıştım geri çekilme ile korunduk bu ay adetim 2 gün gecikti evde yaptığım idrar testi pozitifti ama dün verdiğim beta testi negatif geldi bebek düşünmüyorduk ama galiba içten içe heveslenmişim 👩🍼Hala adet olmadım olma ihtimalim var mıdır acaba