Ilk gebelikte hic boyle degil. 17. Haftam bitmek uzere surekli ruya görüyorum. İlginç olan su rüyamda hep çocukluğumda ki ve gençliğimde ki beni üzecek olayları görüyorum. Yani su hissiyat geliyor bana son kez hatırlatalım diyor birileri. Cunku ben o defterleri kapattım, yıllar önce aklima gelir düşünür üzülürdüm ama artik aklima gelmiyordu üzülmüyordum konular açılsa bile geçmişte kaldi bosver o zaman onların da psikolojisi oymuş deyip herkesi içimde affetmistim. Inanin oyle rüyalar goruyorum ki sanki beni tam o kırıldığım üzüldüğüm bunaldığım ana götürüyor ve o anın icinde bana o duyguları tekrar yaşatıyor ve bende sanki kendimi izliyorum. Samimi söylüyorum bıktım artık. Üzerinden 25 yil geçmiş şeyleri en ufak ayrıntısına kadar bana hatırlatıyor. Bunun bir amacı mi var bilimsel açıklaması mi var ben anlamadım.