tugcekelessss heyecann2 aynı bende 5 gün kala yaptım böyle silik çıktı canım büyük ıntımalle var 🌸 ama bence kanı adetın ilk günü ya da gecınce var beta düşük çıkıyor ilk zamanlar artması için sürekli beklemek zor oluyor
buketdeniz19 heyecann2 bu test awox büyük ihtimalle adetime 4 gün kala bende bi şekilde öğrenmiştim hamilesin bence canım
sarilale123 heyecann2 verin tabi, bir kaç gün sonra duruma göre tekrar verir artışı takip edersiniz. Güzel hayırlı haberler alın inşallah
heyecann2 tugcekelessss Şuan gidiyorum yoldayım ☺️ ne çıkarsa artık sürekli test almak istemiyorum ☺️ Umut oldunuz
heyecann2 buketdeniz19 Değerin kaçtı canım ben az önce bi kliniğe gittim değer yazmıyor negatif dediler direk kâğıtta da öyl yazıyor 25 üsttü pozitif yazarmış değer yazması için 2 gün sonra sonuç öğrenirsin dediler dış laboratuvara gidiyormuş şimdi ikilemde kaldım yine ya düşük bir değer varsa
heyecann2 Kızlar test yaptığım yer direk negatif pozitif diye baktı negatif çıktı ama belki değerim 10 15 felan bunlar 25 30 altı negatif diye direk yazıyor