Merhabalar 28+4 de öksürükten tıkandığım için nefes alamadım ve zorlanmadan ötürü suyum gelmiş. Suan su iyi kese de iyi ama 1 ay yatacağımı söylüyor doktor ne yapmam gerekir 1 ay çok uzun süre , şeker kontrolü de yapılıyor başına gelen oldu mu tekrar su gelişi olur mu bu durumu yaşayan birisi ?