Selam kızlar yaklaşık 2 ay önce kürtaj oldum bu kürtajdan sonraki ikinci adetim dün adet oldum tuvalete gittim iki ceviz büyüklüğünde bir parça düştü ve dünden beri büyük parça gibi pıhtılar geliyor ped dayanmıyor bebek bezi kullanıyorum aşırı kanamam var normal mi Lütfen bilen yazabilirmi ağrım yok sadece çok pıhtı var büyük parça gibi