Kızlar Fırat Üniversitesinde skar gebelikten dolayı kürtaj olcam. Özelde olamıyorum kanama sıkıntım var, yoksa kesinlikle tercih etmezdim orayı. Lokal uyuşturma yeterli mi sizce? Yasayanlar yazabilir mi? İnternette acı hissedildiğini okudumda. Korkuyorum.