babymomdad_ kızlar ben adet günümde test yaptım evde çift çizgi çıkınca hastanede kan verdim 09.02 tarihinde 154 çıkmıştı bugün yani 4 gün sonra 366 çıktı sonucum kanama veya leke yok ikinci gebelik neden böyle oldu
nur1124 Adetine 14 gün var ve korunmasız ilişkim oldu ve gebe kalma ihtimali yazıyor uygulamada gebe kalma ihtimalim var mı bide ilişkiden 4 saat sonra kasıkta batma oluştu bilgisi olan var mı
nur1124 dy25 ilk korunmasız ilişkiden oluşma ihtimali var yani bide 22 aydır kondomla korunuyorduk bir anda olma ihtimali var mı
dy25 nur1124 evet olabilir yumurta gününe denk gelirse zaten insan 1 günde hamile kalıyor çünkü yumurta 24 48 saat yaşıyor vücutta tek ilişkide hamile kalma riski de var