33+4 oldum bugün, 32′ye girdiğim ilk gün kontrolüm vardı tam 2000 Gr demişti ilk nst girmiştim 34. Haftanın ilk gününde (17mart) tekrar randevum var bklm ne durumda benim bebiş artık zorlanmaya başladım dün bı sancı girdi sağ tarafıma çok korktum adım atamadım biraz yoruldum misafirim vardı bacaklarım çok ağrıyor az kaldı ama bizde az kaldık 🥲🥹