caglacelik67 Kızlar dün detaylı usg yaptırdım 368 gr çıktı. 16. Haftada 202 gr çıkmıştı. Sizde durumlar nasıl?
twobabymomm caglacelik67 19+5 te 350 g demişti doktor . Ama önemli olan 30 dan sonra bu haftalar çok erken çünkü
aydannnnnn 20+1 368 gr çıktı. Kontrolümden çıktım o gün Akşamına da ateşim çıktı acillik oldum augmentin verdi acil doktoru bide parol. Siz antbytk kullandnz mı hiç acaba. 14.haftada da dişim için kullanmştm 😭
caglacelik67 aydannnnnn bende de boğaz ağrısı var doktorum ateş olmadığı sürece ilaç veremeyeceğini söyledi o yüzden kullanmadım hiç 🙏🏻
maco61 caglacelik67 bence normal 20 haftalık 350g çıktı benimde 32. Haftadada 2000kg olmuştu şuan 33 deyim
gizemli00 caglacelik67 kilosu iyi çok şükür ben söyleme taraftarı değilim çünkü bir yerden sonra ister istemez anneler ve bende dahil ikinci gebeligimde olsa kafamıza takıyoruz çok şükür sagliklilar kilosu önde arkada hiç önemli değil kilo son aylarda daha çok alıyor bebekler bunu söylemek istedim nedense