Fatmanur_0416 dilek190 35+2 en son 3150 olmuştu o zaman maşallah sizin de iri bebek 😁 en son o zaman öğrendim daha bende öğrenemedim kilosunu şuan 38+4
vanilya_kokusu_ dilek190 36 da 3200 du 37+5im şuan artık Çarşamba günü sezeryan olacam öğrenecem o gün kaç kilo
annebebekelo PapatiA bence 1 haftaya doğurayım ben😂 2950 oğluşunuz nasıldı doğumdan sonra kilo verdi mi biraz veriyor diyorlar ya, çabuk toparlandı mı
Ecrin_47 PapatiA bacım bir haftadır suyum fazla şeker vs ondan dolayı gereksiz kilo dedi oysa geçen cuma 3.100 gm di suyu fazla olunca böyle oluyor dedi ne yapacağım bilmiyorum 🤷♀️
PapatiA Ecrin_47 benım de su fazla idi abyr cuburu kes demişti hiç sıkıntı olmamıştı yani şimdi su felan normal diyor bebek minyon diyo her türlü bisey buluyorlar
Ecrin_47 PapatiA cnm Bn burcubur tatlı tuzlu ekmek princ makarna vs vs yemiyorum şekerim de yok anlamadım dün kontrol de bi suyum olmadığını bi suyum fazla olduğunu söyledi nasıl bir şey bilmiyorum artık pazar günü göreceğiz ne olacak
PapatiA annebebekelo yok canım hiç vermedi hemen toparladı bir ay sonrası tombiş bi bebekti hatta kendime kızdım nıye bu kadar takıntı ettim diye
annebebekelo PapatiA yaa harika maşallah, kulağıma küpe olsun. Ben takmıyorum aslında ama çevremde daha doğmadan zayıf, dur kilo alsın iyice öyle doğsun diyenler oluyor biraz stres oluyordum ister istemez🥲🫠