minekc Testi yaptıktan 5 dk sonra negatifti sonra dışarı çıkıp geldik 2-3 saat sonra bi baktım bişey var. Bu testte kuruma çizgisi gören oldu mu dpo9 akşam yaptım 
nurellaaa__ minekc ben gebeliğimi bu testle öğreniyorum bende hiç kuruma çizgisi çıkarmadı yarın testi tekrarla bence
parildayanyildiz2 minekc benim negatif olduğunda hiç çizgi oluşmamıştır bu zamana kadar testi tekrarlayın gönlünüze göre olsun inşallah☺️
minekc Nero45 ben de görünce şok oldum. Kuruma çizgisi denen şeyi hiç görmemiştim. Şimdi bi tane daha yaptım
Baahaar minekc Laboquick kullandım hep hiç kuruma çizgisi yapmadı görmedim yani çok yeni olabilir 2 gün sonra tekrarlayın koyulaşır
minekc Gece ikinciyi yaptım aynısı oldu. İlk idrarla 3. Testi Yaptım şimdi. Ama hemen çıkmadığı kesin ikisinde de ilk 10 dk bişey yoktu
busu1 minekc Çok yeni olabilir 🥰 ya testle koyulaşma takip edin birkaç gün ben öyle yapmıştım yada direk kan verin 🥰🥰
bba0110 minekc iki defa bu testle bu şekilde öğrendim çok silik kan değerlerimde birinde 17 birinde 11 çıkmıştı çok hassas erkenden algılıyor bence beni hiç yanıltmadı